Wamberg en dal van de Wetering 13 km

Afstand: 13 kilometer

Startpunt: Landgoed Wamberg in Berlicum

➜ Bekijk het startpunt op Google Maps

Parkeren: Parkeerplaats bij Landgoed Wamberg

Ondergrond: Onverhard (statige lannen, bossen, vennen)

Horeca : Restaurant Partycentrum De Hooghei en Pannenkoekenhuys De Pimpernel

Honden: Toegestaan (mits aangelijnd)

Product: Uniek GPX-bestand voor smartphone

Wandelroute: Landgoed Wamberg in Berlicum

Landgoed Wamberg ligt tussen het dal van de Wetering. Landgoed Wamberg ligt tussen Rosmalen en Berlicum. Deze wandelroute bij de Wamberg is een mooi rondje tussen Berlicum en Rosmalen. Een mooie wandeling in een waterrijk gebied met een kasteel bij Berlicum. je wandelt over verschillende leuke paadjes in een bosrijke omgeving.

Landgoed De Wamberg is een schitterend stukje natuur waar je prachtig kunt wandelen. Vooral in april en mei wanneer de rododendrons in bloei staan is het landgoed bijzonder kleurrijk. Het Landgoed in Berlicum is een afwisselend natuurgebied met oude bomen en boerderijen.

Voor deze wandelroute kun je de auto parkeren bij de Wamberg.

Foto's Wamberg en dal de Wetering in Berlicum

Routekaart Berlicum Google Maps

Ontdek deze unieke wandelroute

Wat leuk dat je deze unieke, door mij zelfgemaakte route gaat downloaden! Ik wens je alvast heel veel wandelplezier in dit mooie natuurgebied.

Laat je na afloop hieronder nog even weten wat je van de wandeling vond? Zo inspireer je weer andere wandelaars!

Onbeperkt downloaden in 2026 voor slechts € 4,-

Heb je nog geen toegangscode? Koop dan eerst de wandelpas.

Reactie plaatsen

Reacties

Hella
2 jaar geleden

Vandaag een mooie route gelopen in het buitengebied van Berlicum/Rosmalen. Bedankt Frank!

Robert van Rossum
2 jaar geleden

Vandaag weer een leuke wandeling meegelopen met Frank.
Was weer in een hele mooie omgeving.
Verder ook een leuk gezelschap bij elkaar.
Wederom bedankt en tot de volgende maand.

Dorien Kooijmans
2 jaar geleden

Voor de 1ste keer meegeweest via deze wandelsite.
Geweldige wandeling met leuk gezelschap.
Voor herhaling vatbaar.
Ga snel weer mee.
Bedankt Frank voor de organisatie.

Corrie van de Noort
3 jaar geleden

Ofschoon ik al jaren Bsrlicum uit ben , ga ik nog regelmatig wandelen, vooral het kasteel intrigeert
me Is daar aL een gedeelte van te bezichtigen?
Mijn favoriete plek is de vijver met de rododendrons ,


Vriendelijke groeten

Cottie van de Noort

Frank
2 jaar geleden

Dank je wel voor je reactie Corrie. Het is een prachtig mooi gebied om te wandelen. De vijver met de rododendrons zijn inderdaad heel erg mooi.